"קיץ על גלגלים" יוצא לדרך – כל הפרטים

אתר קול חי No Comments on "קיץ על גלגלים" יוצא לדרך – כל הפרטים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במפגש עיתונאים חגיגי ומושקע, נחשפו אנשי המדיה החרדית למהלך הגדול של הקיץ – מבצע "קיץ על גלגלים" המאפשר לצרכנים לממש את החלום לבין הזמנים הקרוב- לטייל עם כל המשפחה ברכב מרווח וממוזג וליהנות מזמן איכות משפחתי ועוד המון פינוקים.

במסגרת המבצע בו משתתפים המותגים קוקה-קולה, דיאט קוקה קולה, קוקה קולה זירו, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות, יוכלו הצרכנים לזכות ברכב משפחתי שכור לשבוע או בטיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד, כולל חבילה מפנקת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים שתהפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת. ארבעה שבועות חמים של מבצע ועשרות זוכים מאושרים.

במפגש, שהתקיים במתחם מפעל קוקה-קולה בבני ברק, השתתפו איציק תמיר- מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, טל רבן- מנכ"ל קוקה-קולה, ארן אלסנר- מנכ"ל מחלבת טרה, הראל חייקין- מנכ"ל פריגת, ניר לוינגר- סמנכ"ל חברת המכירות וההפצה, תומר סגיס דובר הקונצרן ואנשי מפתח נוספים של החברות הלוקחות חלק בפעילות הייחודית, לצד אנשי עיתונות ותקשורת מכל רחבי הקשת של המדיה החרדית.

האירוע נערך סביב שולחנות ערוכים בכיבוד חלבי עשיר ומבחר מוצרי המותגים המשתתפים.

את האירוע פתח תומר סגיס, דובר הקונצרן וקידם בברכה את המשתתפים.

בדבריו ציין סגיס את ברכת בלעם "מה טובו אוהליך יעקב" המעבירה את המסר כי כוחנו כעם הוא באחדותנו. "גם אנו בחברה המרכזית, מאחדים כוחות לטובת הצרכן החרדי" הדגיש סגיס "ומשלבים את כל המותגים הגדולים במטרה להעניק לצרכן החרדי ערך מוסף חוויתי מעבר למוצרים האיכותיים והטעימים שלנו."

איציק תמיר מנכ" ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, נשא גם הוא דברים ובירך את מנהלי החברות ואת נציגי התקשורת של המגזר החרדי: "אנו מחוברים למגזר החרדי זה שנים" ציין תמיר. "קרוב ל-40 שנה שאנחנו ממוקמים בלב המגזר, בבני ברק, מושרשים בהוויה החרדית ומכירים מקרוב את צרכיו של הצרכן החרדי. האסטרטגיה שלנו כחברה היא להעניק לכל צרכן אפשרות לצרוך את מוצרינו בדרך הקרובה לליבו. השנה, לראשונה, שילבנו את כל המותגים הגדולים בפעילות חווייתית לצרכן החרדי, המתאימה לצרכיו ולערכיו."

טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה, הדגיש בדבריו את תפיסת החברה, הדוגלת במעשים תחת דיבורים: "החיבור שלנו עם המגזר מתבטא בעשייה מתמדת לטובת הצרכן החרדי. אנחנו לומדים אותו, את הערכים והצרכים שלו, ומנסים כל העת להציע לו את הפעילויות המתאימות לו. החשיבה שמאחורי המבצע מתמקדת בצרכן החרדי, ובצורך שלו לנצל את החופשה המשפחתית של "בין הזמנים" לבילוי משפחתי משותף. הפרסים מכוונים למכנה משותף רחב במיוחד של צרכנים, המעוניינים ליהנות מזמן איכות עם המשפחה במקום ובאופן המתאים להם."

בן ציון פדר , מנהל שיווק מגזר חרדי במחלבת טרה, הסביר לנוכחים את המבצע לפרטיו, ואת אופן ההשתתפות: קונים ב- 50 שקלים בקניה אחת ממגוון מוצרי המותגים המשתתפים במבצע: קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, טרה, מולר, פריגת, ספרייט, קינלי סודה, פיוז טי, פאנטה ונביעות. שומרים את החשבונית בה מופיעים כל המוצרים, מתקשרים לטלפון 03-6060604 מקישים את פרטי החשבונית ועונים על 3 שאלות ידע על המותגים שבמבצע. המשתתפים שענו תשובות נכונות בפרק הזמן המהיר ביותר בכל יום, זוכים ברכב משפחתי שכור עד שמונה מקומות למשך שבוע, או ביום טיול משפחתי עם רכב ונהג צמוד לבחירתם. בנוסף, יקבלו הזוכים חבילת פינוקים הכוללת מגוון ממוצרי המותגים המשתתפים במבצע לטיול מושלם. סך הכל ארבעה שבועות חמים של מבצע ועשרות זוכים!

המפגש נחתם בחלוקת ערכות שי מושקעות שכללו צידנית איכותית ובה מבחר מוצרי המותגים המשתתפים המתאימות במיוחד לאלו המתכננים להיות הקיץ על גלגלים…

IMG_1176

IMG_0999

IMG_0989

IMG_0974

IMG_1229

IMG_1156

IMG_1092

IMG_1082

IMG_1018



0 תגובות